CLIENTE CLIENT
Adega do Cartaxo
ENQUADRAMENTO WORK
Selo Vindimas de 2025 da Adega do Cartaxo.
2025 Harvest stamp for Adega do Cartaxo.
DESAFIO CHALLENGE
Desenvolvimento criativo de selo para Vindimas para o ano de 2025 da Adega do Cartaxo para comunicar em vários suportes e materiais. Uma comunicação 360.º, off e online, que representa a cultura e inovação da Adega.
Creative development of the 2025 Harvest Seal for Adega do Cartaxo, designed for application across multiple materials and communication channels. The campaign delivers a 360° communication approach, both online and offline, reflecting the winery’s culture, heritage, and innovative spirit.
A NOSSA PROPOSTA OUR PROPOSAL
Desenvolvimento criativo de selo para as Vindimas 2025 da Adega do Cartaxo com recurso a formas geométricas circulares, representando o bago de uva e a sua composição em cacho. Uma identidade cromaticamente indexada aos tons da vinha antes e depois de amadurecer. Identidade formulada com o endosso da Adega e o ano da vindima, criação de Key Visual e aplicação nos vários suportes e peças criadas: Identidade, Redes Sociais, Fardamento para Staff Vindimas, Merchandising e Peças de Comunicação dedicadas a esta atividade.
Creative development of the 2025 Harvest Stamp for Adega do Cartaxo, using circular geometric shapes to represent grape berries and their composition in a cluster. The identity features a color palette reflecting the vineyard before and after maturation. It includes the winery’s endorsement and the harvest year, with the creation of a Key Visual applied across various assets and materials: visual identity, social media, harvest staff uniforms, merchandising, and dedicated communication pieces for the activity.


